2010-08-10
 23:06:16

5 saker ni inte visste om mig..

1. Upptäckte nyss min frisörskräck....Genom att kolla på gamla foton på mitt hår väcks oroväckande tankar.. Nej, jag menar faktiskt att jag tror jag har lite frisörskräck. Eller jag vet att jag har det. När tex det här händer: Att man säger klart och tydligt att man vill att dom ska klippa 5 cm på längden, men frisören uppfattar det alltid som 15 och sen har man inget hår kvar..Är det meningen att man ska våga gå tillbaka sen eller? 
 
2. Jag är en riktigt feg människa på kvällen, så jag måste nog erkänna att jag är mörkrädd. Jag får för mig alldeles för mycket när jag är ute och går. Vem vet inte om det ligger någon i en buske och bara väntar på att äta upp mig?

3. Musiken bestämmer lite över mitt humör. För vissa kanske det låter lite. " Men hallå? Retardtjej." Men för mig är det verkligen lite så. Om jag sitter och lyssnar på deppmusik en hel kväll ska man inte förvänta sig att jag är glad och rolig. Om jag lyssnar på jätteglad musik så är det ganska självklart att jag är på topp.

4. Jag älskar djur! Okej, kanske inte exakt alla.. Men väldigt många. Har två hundar (pudlar), som ger mig så mycket glädje. Har också två hästar, så..

5. Ibland har jag ganska mycket humörsvängningar.. Men då säger jag såhär.. vem har inte det ibland? Taha. Knasiga jag. Men jag tror man inte riktigt märker det på mig..

Näe. nu blev jag akut sugen på b&j's. Men tror ni att det finns hemma?
Svar Nej på den frågan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: