2010-08-31
 18:41:58

Nämen se på fan, du fyller år idag !

( lyssna på låten för extra effekt.)

Heiheihei Grisiga Felicia.
Jag vet en sak. Du fyller år idag. Idag får du cykla utan hjälm. Och ha sex. Gud vad jag känner att alla de skämten är utpräglade. Oj vilket fint ord. Men nu har du iallafall levt 15 år på jorden. 15 år av skratt, tårar, lycka och sorg. Och sisådär... 1,3/4 av dessa år har jag fått lyckan att känna dig, att ha dig som en av mina närmaste. Du har verkligen gett mig lycka, du har gett mig fler leenden och du har gett mig trygghet. För mig är det tre saker som är guld värt, och att du är anledningen till det gör dig till en otrolig människa. Jag beundrar dig, vet du det ? Jag beundrar din godhet, ditt tålamod , din förståelse, och framför allt din styrka. För den strykan som jag ser hos dig, den finns fan inte hos många. Allt du gör verkar ha en mening, och att du står upp för både dig själv och andra. Det beundrar jag. Du är en sådan äkta vän gumman, det är du verkligen. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Grisiga Felicia <3 KaisaBaisa, det är en sådan väldigt bra sak tycker jag.  
Det var ganska längesedan jag skrev en sådan här text nu. Jag kom ihåg i början av våran vänskap, när dessa texter rammlade in hela tiden. Både från dig och från mig. Framförallt kommer jag ihåg hur du kunde få mig att gråta glädjetårar när jag läste vad du hade skrivit, hah, fan, jag kunde sitta och läsa om texterna gång på gång. Jag har tillochmed sparat de allra flesta. För de betyder mycket för mig, just därför de kommer från dig. Du kankse inte vet det, men allt du gör för mig betyder mycket. Ett "jag älskar dej " kan få min dag att gå från dålig till bra, ett leende från dig på lektionen kan göra spanka verben övervinnliga. Det kan räcka med att se dig , så kan något jobbigt, som du kanske inte ens vet om, kännas mindre jobbigt. Bra va ? Jag är verkligen lycklig med dig, och jag vill att du ska vara lika lycklig. Hur du blir lycklig spelar ingen roll, så länge du är det. Om det är med mig, Linus, dina andra vänner, det är inte det som är det viktiga. Vad du än gör, gör alltid så det känns bäst för dig. Sedan kan jag ju hoppas på att du vill vara med mig . Mihih. För det är en grej Felicia, du är så stört snäll. Det är en jättefin egenskap, verkligen, men du måste tänka på dig själv ibland också. För du är värd precis lika mycket som alla andra, du är inte sämre på något sätt. Inte alls. Tänk på att inte låta folk trampa ner dig, för du är bättre än så. Du är så bra på alla sätt och vis, glöm aldrig det. Och om du någonsin glömmer det, finns jag alltid här. För det, för något annat du behöver mig för. På dagen, på natten, på morgonen, på kvällen. Var på än jorden du eller jag befinner oss. Hur arg jag än skulle vara på dig, inte för att du brukar ge mig anledningar, men ifall att, finns jag här för dig om du behöver mig. Även om vi skulle tappa kontakten, och du kommer på en dag att du behöver prata med mig, så finns jag här. Alltid. För min kärlek till dig, den kommer alltid finnas kvar.



Grattis gumms.
Jag älskar dej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: