2010-09-10
 16:48:43

jag orkar egentligen inte skriva.

Jag sitter här och deppar, taha. Det är så typiskt mig att ha en sån här jävla otur. Nu ska ni få veta en sak. Som ni kanske visste, och vissa andra inte.

Jag har en bra öga, dvs. det jag ser bra på.  Sen har jag ett dåligt öga där jag knappt ser något alls på.

Och min hornhinnesinflammation är på mitt bra öga. Och det känns inte alls najs. Doktorn sa typ " Ja, vi ser allvarligt på det här," Sen berättade hon att jag skulle fortsätta droppa åtta gånger varje dag.  Och då snackar vi

8.00 dropp
10.00 dropp
12.00 dropp
14.00 dropp
16.00 dropp
18.00 dropp
20.00 dropp
22.00 dropp.

Så ska jag gladligen fortsätta med i flera dagar.  Men sen sa det också att det kan bli sämre igen, fast det trodde hon inte. Liksom att det blir rött igen och gör ont. Det beror på om dropparna fortfarande funkar på ögat osv..

Men det andra är ju, att jag har haft månadslinser som har funkat jättebra, och har fått mig att känna mig en aning " normal".. Men det är väl inte största problemet, kanske ska få börja med glasögon i några veckor.

Men jag ska väl bara vara glad att jag har kvar synen i mitt " bra" öga. Förlorar jag synen på den är jag halvt blind.

Det här är bara inte mina dagar, fis och bajs.

Sen vill jag bara ha normala ögon, bajs för att jag inte har det.

Vem bryr sig? inte jag iallfall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: