2010-09-17
 13:18:14

tycker alla ska få ha en sån som henne..

Jakobsson är den mest knäppaste, roligaste, konstigaste, underbaraste, uniksaste och knasigaste saken man kan träffa. Allt man behöver, och mycket mer. När man är på Sveriges sämsta humör, räcker det med ett smsa henne så blir man genast gladare. Hon är en.. tankeläsare. Hon hinner berätta det jag tänkte på, innan jag har sagt det. Hon är otrolig, verkligen. Man mår så bra utav henne, en liten bra drog, är vad hon är. Man får såndär BRA-abstinens av henne. Hon är som nikotion, ni förstår? Hon är som min cigarett, min drog, mitt sockersug, ( jag röker inte, och tar inte droger heller. Men ni fattar? ). Hon är så mycket mer än bara någon vanlig människa. Hon är min bästavän. För allas bästa tycker jag att dem borde få uppleva någon som henne. Skratt sägs förlänga livet, då borde jag få leva på mycket övertid. Hon är någon man litar på, till 110%, hon ger mig så mycket glädje, skratt och minnen. Min lilla knasboll. Hon är så sjukt bra. Hon är den man kan spela spel med, utan att tröttna på sitautionen, vi gör sånadär " typiska oss" grejer. Man vet direkt vad man ska göra när man träffar henne. Hon är en typiskt sköning. Säger kommentarer som passar in, hon är så.. jag vet inte hur jag ska förklara henne. Hon är en stadig klippa som man kan luta sig på, hon vet att hon kan luta sig på mig också. Vi kan göra vad som helst, bara vi är tillsammans. Hon är unik, helt unik, bra unik, speciell unik.

Och om man kunde sprida lite felicia över deppigt folk, tror jag att dem skulle bli gladare.
Jag får en felicia dos varje dag, min egna lilla medicin.




där har vi henne, min lilla drog.


Anonym

läs och komentera!:)



PUBLICERAT: 2011-04-15, 09:48:31 | URL: http:// ssetnovell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: