2010-08-22
 17:49:53

nu bombar jag med inlägg..

Jag måste byta design..

Jag måste sluta tänka..

Jag måste sluta ha ångest..

Jag måste lära mig något i skolan..

Jag måste få ett mejl snart..

Jag måste hindra semptember månad från att komma..

Jag måste säga att jag älskar min bästavän übermycket

Jag måste säga att det här är tråkigt

Jag måste säga att jag är en aning negativ.

Jag måste säga att jag har all rätt i världen att vara negativ..

Jag måste säga att jag saknar Luay lite, fast han saknar inte mig alls, illa.

Jag måste säga att jag har brist på saker att skriva.

Jag måste säga att jag älskar musik.

Jag måste säga att det här är det sista jag skriver..

Jag måste säga att jag skojade.

Bajs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: